Täydellinen tukipyyntö

Olemme koonneet tähän muutaman asian, jotka olisi hyvä pitää mielessä tukipyyntöä kirjoittaessa. Noudattamalla näitä ohjeita, tukipyyntöösi vastataan nopeammin ja asian selvittely pääsee heti käyntiin ilman lisäkysymysten esittämistä:

  1. Mitä on tapahtunut: mitä yritit tehdä, mikä oli lopputulos ja mikä oli tavoiteltu lopputulos?
  2. Missä tämä tapahtui: kerro kurssin tai huoneen nimi ja käyttämäsi työkalu.
  3. Kenelle tämä tapahtui: ilmenikö ongelma ainoastaan sinulla vai kaikilla käyttäjillä? Kerro tukipyynnössäsi käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmeni.
  4. Milloin ongelma ilmenee: tapahtuuko se joka kerralla, tapahtuuko se edelleen vai ilmestyykö satunnaisesti?
  5. Millä selaimella surffaat ja mitä laitetta käytät? Voit tarkistaa selamesi version esimerkiksi https://www.whatismybrowser.com/

 

 

 

3 kommenttia

  1. Heli Varonen Heli Varonen
    toukokuu 4, 2019    

    Hei,

    en pääse kirjautumaan järjestelmän koska kirjoitin salasanan liian monta kertaa väärin.

    • Joakim Granqvist Joakim Granqvist
      toukokuu 7, 2019    

      Jos et vieläkään pääse kirjautumaan, ota yhteyttä omaan oppilaitokseen niin saat varmasti apua.

  2. Siru Mäenpää Siru Mäenpää
    huhtikuu 10, 2021    

    En pääse kirjaitumaan itsiin. edu.hyria

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Näytä tuotekohtaiset artikkelit

Viimeisimmät viserrykset

Kuulitko uutiset? Julkaisimme uuden Suunnitelmat-työkalun, joka parantaa huomattavasti oppituntien suunnittelua! Se on suunniteltu asiakkaiden avulla erittäin käyttäjäystävälliseksi. Oppituntien suunnittelusta tuli juuri paljon helpompaa! 👉 bit.ly/3WJbzxC #edtech pic.twitter.com/1jRv…

reply · retweet · favorite

Artikkeliarkisto