Olemme koonneet tähän muutaman asian, jotka olisi hyvä pitää mielessä tukipyyntöä kirjoittaessa. Noudattamalla näitä ohjeita, tukipyyntöösi vastataan nopeammin ja asian selvittely pääsee heti käyntiin ilman lisäkysymysten esittämistä:
- Mitä on tapahtunut: mitä yritit tehdä, mikä oli lopputulos ja mikä oli tavoiteltu lopputulos?
- Missä tämä tapahtui: kerro kurssin tai huoneen nimi ja käyttämäsi työkalu.
- Kenelle tämä tapahtui: ilmenikö ongelma ainoastaan sinulla vai kaikilla käyttäjillä? Kerro tukipyynnössäsi käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmeni.
- Milloin ongelma ilmenee: tapahtuuko se joka kerralla, tapahtuuko se edelleen vai ilmestyykö satunnaisesti?
- Millä selaimella surffaat ja mitä laitetta käytät? Voit tarkistaa selamesi version esimerkiksi https://www.whatismybrowser.com/
Hei,
en pääse kirjautumaan järjestelmän koska kirjoitin salasanan liian monta kertaa väärin.
Jos et vieläkään pääse kirjautumaan, ota yhteyttä omaan oppilaitokseen niin saat varmasti apua.
En pääse kirjaitumaan itsiin. edu.hyria