Täydellinen tukipyyntö

Olemme koonneet tähän muutaman asian, jotka olisi hyvä pitää mielessä tukipyyntöä kirjoittaessa. Noudattamalla näitä ohjeita, tukipyyntöösi vastataan nopeammin ja asian selvittely pääsee heti käyntiin ilman lisäkysymysten esittämistä:

  1. Mitä on tapahtunut: mitä yritit tehdä, mikä oli lopputulos ja mikä oli tavoiteltu lopputulos?
  2. Missä tämä tapahtui: kerro kurssin tai huoneen nimi ja käyttämäsi työkalu.
  3. Kenelle tämä tapahtui: ilmenikö ongelma ainoastaan sinulla vai kaikilla käyttäjillä? Kerro tukipyynnössäsi käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmeni.
  4. Milloin ongelma ilmenee: tapahtuuko se joka kerralla, tapahtuuko se edelleen vai ilmestyykö satunnaisesti?
  5. Millä selaimella surffaat ja mitä laitetta käytät? Voit tarkistaa selamesi version esimerkiksi https://www.whatismybrowser.com/

 

 

 

2 kommenttia

  1. Heli Varonen Heli Varonen
    toukokuu 4, 2019    

    Hei,

    en pääse kirjautumaan järjestelmän koska kirjoitin salasanan liian monta kertaa väärin.

    • Joakim Granqvist Joakim Granqvist
      toukokuu 7, 2019    

      Jos et vieläkään pääse kirjautumaan, ota yhteyttä omaan oppilaitokseen niin saat varmasti apua.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Näytä tuotekohtaiset artikkelit

Viimeisimmät viserrykset

Artikkeliarkisto